Als chauffeur ben jij onderweg het visitekaartje van het bedrijf. Met de opleiding Communicatieve en sociale vaardigheden van Logistic Force Opleidingen weet jij hoe te handelen als een echte pro!
< Terug naar het opleidingen overzicht
Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten en opdrachtgevers. Communicatie is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs, collega's en hun leidinggevenden.
Chauffeurs en leidinggevenden die regelmatig in contact met klanten en collega’s komen.
De cursist heeft een representatieve houding naar klanten en maakt duidelijke afspraken met collega's.
Representativiteit en beroepshouding, Klantbenadering, Commercieel gedrag, Klachtafhandeling, Mondelinge en schriftelijke communicatie, Omgaan met stresssituaties. Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers ontvangen een bewijs van deelname van Logistic Force. Code 95: 7 uur
€ 180.00 p.p. (excl. BTW)
Samen met u kunnen we een opleiding op maat aanbieden.
Kosten € 180.00 p.p. (excl. BTW)
Deze prijs is exclusief BTW, CCV registratiekosten á €25,- p.p.p.d. en indien SOOB van toepassing is €35,- toeslag voor leermiddelen en examen (indien een examen vereist is).
1-daags (8 uur waarvan 7 code 95)
Cursus data
Communicatieve en sociale vaardigheden